Centrum pro regionální rozvoj
České republiky

Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

  • Česky
  • English



Reference

Z děkovných dopisů

"Velice Vám děkuji za Vaši iniciativu. Bylo by potřeba v naší republice více takto zapálených lidí, jako jste Vy :-) "
(2.1.2017, adresováno RNDr. Jitce Ryšavé)

"...Moc děkuji za odpověd a za ochotu!!! Hodně jste nám tímto pomohla."
(11.6.2016)

"... je to super, všechno pročtu, musím Vám složit poklonu, nikdo mi tu problematiku takto jasně a stručně nevysvětlil jako Vy. Díky. Ráda bych se účastnila toho semináře v září v Chebu."
(13.7.2016)

"...Moc Vám děkuji za kvalitní a fundovaný přednes. Tak by mělo školení vypadat!"
(k semináři Vysílání pracovníků a přeshraniční poskytování služeb se zaměřením na Německo, 19.4.2016)

"... a těším se opět na Vaše další skvělé akce, které mají vždy vynikající uroveň."
(5.10.2015)

"Dobrý den, velmi Vám děkuji. Jsem opravdu mile překvapená, že funguje takové poradenství!"
(22.9.2015)

"...rád bych Vám poděkoval za Vaši velmi rychlou reakci na můjdotaz. Pokud budete opět organizovat seminář o vysílání zaměstnanců dozahraničí, určitě se zúčastníme. Kéž by více institucí a firem fungovalotak dobře jako ta Vaše."
(12.5.2015)

"Dobrý den, děkuji mnohokrát za Váši odpověď a hlavně ochotu. Moc nám to pomáhá. Přeji pěkný víkend."
(17.4.2015)

"...chtěla jsem Vám poděkovat za včerejší přínosné, srozumitelné školení."
"...děkuji Vám za dněšní užasný seminář plný užitečných poznatků."
(k semináři Vysílání pracovníků a přeshraniční poskytování služeb v praktických příkladech, 17.3.2015)

"Práce vás všech je pro nás - zaměstnance malých firem nedocenitelná. Legislativa je tak různorodá, každý stát má jiné požadavky apod., jste jedinou institucí, kam se lze obrátit, pokud je potřeba získat informace v případech, kdy se tyto malé firmy stanou subdodavateli na zakázkách velkých firem (a nutno podotknouti, že ač tyto mají finanční prostředky, zaměstnance speciality, vlastní právníky ?, informace poskytnout nedokáží, neboť ve většině případů jsou jaksi mimo. Už jsme se setkali s případem, že firma s více jak 400 zaměstnanci, chtěla radu od nás ? mikropodniku a to ještě po té, co udělala mnoho chyb a opravit již nebylo možné) a potřebují splnit veškeré právně- administrativní záležitosti, neboť zanedbání by v případě vyčíslení pokut bylo jejich likvidací. Na služby specializovaných firem finanční prostředky takovýto zaměstnavatelé nemají, ale také není tak jednoduché najít tu, která se specializuje na danou zemi. Zdravíme a jsme rádi, že vaše služby máme!!!
(23.3.2015, k hodnocení služeb EEN za rok 2014)
 
"...děkuji Vám moc za zaslané informace a shrnutí k záležitostivysílání zaměstnanců do Rakouska. Také Vám děkuji za Váš čas sezjišťováním bližších informací z rakouského úřadu. Vámi zaslanéinformace jsou pro nás velmi přínosné a důležité.
(10.3.2015)

"Velice Vám děkuji, skvělá odpověď jako dříve!"
(26.2.2015)

Po účasti na matchmakingových akcích

"Děkujeme vám za velmi dobrou organizaci Matchmakingu při Elmia Subcontractors 2015. Z hlediska kontaktů to byl jeden z našich nejúspěšnějších matchmakingů, ne-li přímo nejúspěšnější. Veškeré získané kontakty budeme postupně kontaktovat a o výsledcích Vás budeme informovat."
Ing. Miloš Ptáček, jednatel KORNET s.r.o.
24.11.2015, Kraslice
Účastník matchmakingových jednání při Elmia Subcontractor 2015, Švédsko

"...navazuji na rozhovor a chtěl bych Vás požádat o seznam akcí pro rok 2016, které pořádáte podobně jako matchmaking v rámci veletrhu Subcontractor/Elmia. Mimochodem samotný matchmaking v Jönköpingu hodnotíme velmi kladně. Mile nás překvapila i vysoká úroveň přípravy a organizace celé akce..."
18.11.2015, účastník matchmakingových jednání při Elmia Subcontractor 2015, Švédsko

"...chtěl bych Vám touto cestou co možná nejvíce poděkovat za oslovení při účasti na Sicily4Expo 2015.
Tato pracovní cesta a celkově účast na všech B2B jednání pro nás byla velice přínosná. V současné době pracujeme na co nejrychlejším začlenění nabízených výrobků do portfólia našich prodejen. Všechny společnosti z italské strany byly a jsou velice vstřícné při hledání té nejlepší možnosti dopravy jejich produktů do České republiky..."
27.7.2015, účastník obchodní mise Sicily4Expo, Itálie

"Ráda bych Vám tímto poděkovala za velmi dobrou organizaci matchmakingových jednání během veletrhu Hannover Messe 2013, který se uskutečnil v minulém týdnu. Oceňujeme velmi přehledný portál "Technology Cooperation Days 2013", kde v rubrice katalog produktových profilů jsme si mohli již předem podle stanovených kritérií vybrat vhodné obchodní partnery, což nám díky vyhledávacímu políčku ušetřilo spoustu času. Samotná jednání během veletrhu proběhla dle našich očekávání. Díky detailně vyplněným profilům ostatních zúčastěných firem jsme si vybrali takové firmy, které by mohly být pro naši firmu přínosem. V průběhu jednání nám byl k dispozici servis ze strany pracovníků Enterprise Europe Network ohledně aktuálních harmonogramů, profilů firem, variability schůzek a občerstvení. Celou akci B2B hodnotíme velmi kladně a v budoucnu se určitě zúčastníme podobných akcí pořádajících Vaší organizací."
Renata Dostálková DiS., obchodní ředitelka EWAS, s.r.o.
17.4.2013, Staré Město
Účastník matchmakingových jednání Technology Cooperation Days 2013 při Hannover Messe

"Cílem naší účasti na SME Forum 2011 bylo rozšířit možnosti vývozunaší produkce do evropských zemí, zvláště Beneluxu. Z našeho pobytu natomto fóru si odvážíme velmi příznivé dojmy ze setkání vedených navysoké odborné úrovni. Celkově jsme zde uskutečnili 10 jednání, kterábyla v několika případech iniciována i lucemburskými  firmami. Po našempříjezdu chceme dál pokračovat v komunikaci s těmito subjekty s cílemdosáhnout konkrétních dohod. Na SME Forum oceňujeme zvláště možnostosobního setkání s představiteli firem z oboru, v příjemném aprofesionálním prostředí, které podnětně působilo na zde uskutečněnájednání."
Ing. Josef Drda, generální ředitel SFI a.s.
24.2.2011, Slušovice
Účastník matchmakingových jednání SME Forum, Lucemburk

"Se službami a mezinárodními akcemi Enterprise Europe Network při CRR ČRjsem se seznámila v polovině roku 2008. Zaujal mě projekt b2fair, kterýje organizován především v průběhu mezinárodních veletrhů. Jedná se oakviziční schůzky s předem vybranými partnery z evropských firem.Prostřednictvím online katalogu máme možnost pozvat na schůzkuspolečnosti, se kterými bychom se rádi setkali a naopak jsme byliněkolikrát osloveni jako partneři my. Dříve jsme se na veletrzíchprezentovali pouze formou pronajatého stánku. Od seznámení s akcemib2fair jsme se účastnili již šestkrát a měli možnost prezentovat našispolečnost, navázat nové cenné kontakty a zároveň se účastnit veletrhu."
Mgr. Štěpánka Bahníková, vedoucí obchodního úseku Unitherm, s.r.o.

20.11.2010, Jablonec nad Nisou

Účastník b2fair jednání při Hannover Messe, Elmia Subcontractor a MSV Brno