Ohlasy od klientů (výběr za období 2021 - 2023)

Z děkovných dopisů

  • “Jste prostě úžasná! Už mám ohlášeno.” (4. 5. 2023)
  • “Děkuji za bleskovou odpověď. Velmi jste mi pomohla.” (27. 4. 2023)
  • “Ráda bych Vám ještě jednou poděkovala za spolupráci a komentáře k brožuře MSCA, kterou jsme čerstvě zveřejnili na našem webu.” (11. 4. 2023)
  • “Přečetla jsem si Vaši brožuru Jak správně přeshraničně poskytovat služby a vysílat pracovníky – 2023 a chci Vám za ni moc podekovat. S problematikou vysílaní zaměstnanců teprve začínám a je hrozne jednoduché se v množství informaci utopit. Vaše e-kniha mi užasne pomohla v orientaci v problematice.” (9. 3. 2023)
  • “Moc Vám děkuji za Váš profesionální přístup a komplexní informace.” (7. 2. 2023)
  • “Ještě jednou Vám moc děkuji za Váš čas a cenné rady.  Jsem moc ráda, že jsem Vás kontaktovala.” (5. 12. 2022)
  • “Děkuji za Vaši bleskovou odpověď na náš dotaz , seznámíme se s obsahem, a pokud budeme mít dotazy, rádi se k Vám s důvěrou obrátíme.” (24. 10. 2022)
  • “Děkujeme za vyčerpávající odpověď. Moc si ceníme Vaší pomoci a vždy profesionálního přístupu. ” (12.8.2022)
  • “Mockrát děkuji za Vaši profesionální odpověď a veškeré odkazy, díky které jsem si udělal představu o dalším postupu v této věci. ” (1.7.2022)
  • “Velmi si vážím Vaší ucelené a promptní odpovědi, děkuji. Trvalo mi několik měsíců od začátku mého podnikaní, než mi někdo byl schopen dát takto konkrétní odpovědi pro tuto problematiku. Jsem skutečně rad, že existuje instituce jako Enterprise Europe Network, které podnikatelům pomáhají v nepřeberném množství direktiv a naplňují tak ideu volného pohybu zboží a služeb v EU. ” (15.6.2022)
  • “Mnohokrát děkuji za Váš vyčerpávající příspěvek, kterým jste skvěle propojila jednotlivé body a kousky informací, ve kterých jsme se tady úplně ztráceli. Ještě jednou mnohé díky za Váš vložený čas i ochotu. Kéž by všechny úřady byly takto nápomocny, nedivím se, že jsem na Vás dostala vícero doporučení. ” (1.6.2022)
  • “Mockrát děkuji za velmi rychlé získání a zaslání cenných informací, a nad to ještě i telefonické vysvětlení! Opakovaně jsem se dnes mohl přesvědčit o tom, jak jsou Vaše služby profesionální. To je samozřejmě skvělé samo o sobě, ovšem v dnešní době se to počítá obzvlášť. ” (27.1.2022)
  • “Děkuji mnohokrát za zaslané informace. Neskutečné, jaký přehled ve všech směrech/oblastech máte. Kdyby to měl člověk shánět sám asi to nedá dohromady. ” (26.11.2021)
  • “Velice Vám děkuji za Vaši odpovědi, moc si vážím Vaší ochoty pomoci. Linky si nastuduji. V brožuře jsem hledala a je skvělým pomocníkem, děkuji za něj. ” (3.11.2021)
  • “Moc děkuji za vyčerpávající informace. Velmi mi to pomohlo. A také děkuji za pozvánku na pondělní akci. Ano, byla jsem tam a bylo to pro mě zajímavé – bohužel se neznáme osobně, jinak bych Vám osobně poděkovala! V minulosti jsem se zabývala problematikou smluv o zamezení dvojího zdanění, takže jsem uvítala, že přednáška řešila i tyto dopady. ” (6.10.2021)

Zpětná vazba – matchmakingové akce

  • Bylo to báječné a jste báječní. Moc děkuji. (březen 2023, účastnice Česko-saského setkání žen-podnikatelek)
  • Velmi podnětné jednání (březen 2023, účastník matchmakingových jednání MBM Tourism Prague 2023)
  • Dobrý den,
    tak to chci tedy z celého srdce❤️ poděkovat, že jsem díky vám dostal kontakt na virtuální b2b jednání Denkmal. Při vší té práci si nikdy na něco takového neudělám čas. Získal jsem užitečný kontakt na skvělého tesaře v Německu a rýsuje se prostor pro spolupráci a možná i společný mezinárodní workshop tradičního tesařství v Rumunsku. Děkuji vám i za nabídku tlumočení, i když jsem jí nevyužil a za průběžnou podporu a připomínky i kontakty. Těším se, že brzy opět vašich služeb využiji, pokud se pustím do zakázek v Německu a nebo při příštím b2b Denkmal, na který se moc těším a doufám, že už nebude jen on-line.
    Roman Klouček, Woodworking Inspiration s.r.o.
    (listopad 2020, účastník matchmakingových jednání CONTACT “denkmal”)
  • Vážená paní Hrubešová,
    chtěla jsem ještě jednou velmi poděkovat za úžasné zorganizování a spolupráci v rámci online veletrhu „DENKMAL“, kde jsem dnes absolvovala 4 a v pondělí ještě navážu 2 nová obchodní jednání. Díky výběru a přípravě, byly mé protistrany i já, perfektně připraveny. Věděli jsme jako firmy o sobě základní informace z webů a měly obě strany připravené dotazy a možné okruhy spolupráce. Věřím, že z těchto setkání vzejdou obchody, protože na sebe natrefily osoby podobně naladěné a výborně celou situaci uchopily do svých rukou. Vím, ze své praxe, že obchodní vztahy s partnery, se tvoří roky, ale pokud je položen ten správný základ, na kterém se může budovat, jde vše o poznání jednodušeji.
    Máte moji velikou úctu a hlavně stále nevycházím z údivu, že vše pro nás – B2B potencionální partnery, organizujete ZDARMA (v rámci financování EU + MO).
    Velmi ráda naváži na to, o čem jsme dnes též hovořily, zapojím se do Vašeho programu s Janou (překladatelkou) a pozvu Vás k nám, do firmy na ukázku naší výroby, designu a projekce . Budu se moc těšit na osobní setkání s Vámi.
    A myslím, že dnes si všichni zasloužíme malinkou oslavu, za ten obrovský kus skvěle odvedené práce.
    Děkuji, Kamila Řezníčková, S.O.S. Dekorace
    (listopad 2020, účastník matchmakingových jednání CONTACT “denkmal”)

Zpětná vazba – semináře

  • “Chci touto cestou velice poděkovat za perfektní školení, ze kterého jsem si „odnesla“ spoustu poznatků a dobrých informací pro svou práci. Koncepcí nebo stylem školení paní doktorky  – Výklad – dotazy – odpovědi – cvičení – se jí podařilo vytvořit aktivní školení, které bylo přínosné. Kéž by i jiní lektoři uměli takto přednášet. Ještě jednou – moc děkuji.” (k semináři Vysílání pracovníků a přeshraniční poskytování služeb v praktických příkladech 10. 6. 2022)
  • „Na semináři se mi líbilo především podání aktuálních informací ke značení CE obecně i u stavebních výrobků, potřebné konzultace přednášejících i pořádajících“ (k semináři Uvádění výrobků na trh; Označení CE – současnost a výhled do budoucnosti, 1.6.2022)
  • „Perfektní organizace, RNDr. Ryšavá jako vždy perfektně připravena, výborné občerstvení.“ ; „Perfektní shrnutí dané problematiky a velmi profesionální a příjemný výklad“ (k semináři Vysílání pracovníků a přeshraniční poskytování služeb (se zaměřením na Rakousko), 3.5.2022)
  • „Vše probíhalo v klidu, informace byly velmi dobře vysvětlené, příklady vhodně zvolené, odkaz na literaturu, která se danou změnou či situací aktuálně zabývá“ (k webináři Novinky ve vysílání pracovníků – silniční balíček a revidovaná směrnice o vysílání pracovníků, 8.3.2022)
  • „Vše úžasně vysvětleno a dámy velice sympatické a nápomocné“ (k semináři EEN – Váš pomocník při vstupu na zahraniční trhy & CSR – Rozvoj Vaší firmy jinak, 5.4.2022)
  • „Konečně vím, jak správně postupovat při vysílání pracovníků do zahraničí“ (k webináři Středy s EEN: Informační zdroje pro vysílání pracovníků, 21.4.2021)
  • „Na dnešním webináři se mi líbila názorná ukázka vyhledávání v rámci databáze legislativy EU a české legislativy. Poskytnuté informace týkající se publikace-Jak správně přeshraničně poskytovat služby a vysílat pracovníky.“ (k webináři Středy s EEN: Informační zdroje pro vysílání pracovníků, 24.3.2021)
  • „Hodnotím prezentaci velmi dobře, obsaženo vše, co jsem potřebovala. S paní RNDr. Ryšavou spolupracuji dlouho a je moc ochotná a vstřícná, odpoví, popř. poradí na všechny dotazy k vysílání zaměstnanců. Děkuji.“. (k webináři Vysílání pracovníků a přeshraniční poskytování služeb (novinky a praktické příklady); informace o dalších službách sítě EEN, 8.10.2022)